Setmanari d'informació local - 138 anys

Cort vol imitar el turisme «cosmopolita» d’Alemanya per atreure el turisme alemany

9012
Ajuntament de Palma.

L’Ajuntament de Palma vol fomentar el turisme «cosmopolita» per «atreure el turisme cosmopolita d’Alemanya», que compta amb un nínxol format per cinc milions de potencials clients, segons ha indicat el batle, qui ha presentat avui ‘Palma & Mallorca Reloaded’, un projecte liderat per la Fundació Turisme i l'Oficina Espanyola de Turisme a Alemanya.

Tal com ha explicat la regidora de Turisme, Joana Maria Adrover, aquesta iniciativa «neix d'un projecte de segmentació que ha desenvolupat Turespaña amb l'objectiu d'adquirir un major coneixement sobre el nou consumidor alemany». Un dels resultats n’ha estat la detecció d'un grup de clients, important des d'un punt de vista de rendibilitat, que avui dia no té les destinacions espanyoles entre les seves prioritats.

En aquest sentit, Hila ha destacat que «aquest segment, definit com a cosmopolita, és el d’un client que cerca l'experiència, amb especial interès en el turisme urbà, la gastronomia i les compres, i que consumeix art i cultura i anteposa la qualitat a la quantitat, per al qual Palma pot oferir una oferta a mida».

L'objectiu d'aquesta acció promocional és convidar a Palma 36 operadors turístics especialitzats, els clients dels quals coincideixin amb el perfil «cosmopolita». Per a això, la Fundació Turisme ha organitzat del 30 de març al 2 d'abril un programa d'activitats. Concretament, per a dijous 30, hi ha prevista una jornada inversa entre 30 empresaris mallorquins i els operadors turístics alemanys amb l'objectiu d'impulsar la comercialització i la generació de negoci. Per a divendres 31 de març, s'ha organitzat un congrés tècnic dirigit a l'empresariat local amb l'objectiu de donar a conèixer en detall aquesta tipologia de client i el que cerca, i saber què oferir com a destinació amb l'objectiu d’atreure’l.

Paral·lelament al congrés tècnic, el 31 de març, l’1 i el 2 d’abril, la Fundació ha organitzat per als operadors turístics un ampli programa d'activitats perquè coneguin l'oferta turística amb diferents recorreguts i activitats culturals, gastronòmiques i d'oci de la destinació Palma i Mallorca.

En aquest sentit, Hila ha indicat que aquesta acció promocional «ens permetrà situar al mapa Palma com un punt d'atracció important capaç d'atreure aquest segment, i de captar-ne viatgers potencials del mercat alemany». «El bon comportament del mercat alemany durant els darrers anys, per damunt del britànic i l’espanyol, fa que es posicioni com el prioritari», han assegurat. A l’actualitat, assoleix una quota del 70% del total dels turistes que ens visiten. El 2016 més de 4 milions de turistes alemanys varen visitar Palma.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.