Setmanari d'informació local - 138 anys

Noguera: «Promocionam l’aposta de Palma per la qualitat i no la quantitat»

15087

El batle de Palma, Antoni Noguera, ha explicat aquest dilluns que l'Ajuntament assisteix a la fira turística World Travel Market de Londres per promocionar l’aposta de Palma per la «qualitat i no tant per la quantitat». «A la World Travel Market venim a mostrar el que ens interessa de Palma: la cultura, la gastronomia, i la ciutat en general», ha dit Noguera.

L'objectiu de l'Ajuntament, ha assenyalat el batle, és que el turista que visiti Palma, «especialment en temporada baixa», tengui «una molt bona experiència» i que «al final sigui com una espècie de resident temporal».

En aquest sentit, des del consistori han definit la WTM com «un dels esdeveniments més importants de la temporada» i una bon lloc «per difondre els nous valors en els quals es basa l'estratègia turística de Palma els mesos de tardor-hivern», especialment en els segments de turisme cosmopolita i gastronòmic.

La delegació palmesana en la WTM es completa amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, el director general de Turisme, Francisco Ducrós, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.

L'Ajuntament ha mantengut diverses reunions amb alguns dels patrons de la Fundació Palma 365, com Meliá Hotels International, Hotelbeds i City Sightseeing; i amb responsables del touroperador Jet2 Holydays, propietaris de la línia aèria britànica de baix cost, Jet2, així com mitjans de comunicació especialitzats. La companyia ha anunciat la seva voluntat d'apostar de manera decidida per Palma com a destinació de cap de setmana ('city break'), segons ha informat Cort.

La regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, ha agraït l'interès de la companyia per permetre allargar la temporada turística. «Si volem incrementar la rendibilitat del turisme, hem d'impulsar els nous segments i tot el potencial que arrosseguen, al mateix temps que afavorir la seva accessibilitat cap a Palma».

El dia central de Palma en la WTM 2017 serà aquest dimarts amb la presentació als mitjans britànics de la nova estratègia turística i l'aposta pels segments cosmopolita i gastronòmic. La nova edició de la World Travel Market de Londres ha arrencat aquest dilluns i se celebrarà fins al 8 de novembre. Reunirà a més de 130 nous expositors de tots els segments del turisme amb el 'Brexit' de fons, provinents de diversos països del món.

La WTM 2017, una de les principals cites internacionals de la indústria al costat de Fitur o la ITB de Berlín, espera superar els 50.000 visitants professionals d'edicions passades.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.