L'Ajuntament de Palma espera al voltant de 8.000 participants en la batalla d'aigua de la tercera edició de les Festes de Canamunt i Canavall, que tendrà lloc diumenge que ve 2 de setembre a partir de les 16.00 hores.
Segons ha explicat la regidora de Participació Ciutadana, Eva Frade, aquest dilluns, el Consistori aportarà «tots aquells serveis indispensables per poder dur a terme la festa», com el subministrament de cadires per al sopar de bàndols, o els dispositius de seguretat durant les festes.
Així mateix, Frade ha indicat que la batalla comptarà amb el subministrament d'uns 30.000 litres d’aigua de quatre camions de l'Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram (Emaya), i amb diferents actuacions de la banda municipal de música.
Cort espera prop de 8.000 persones a la batalla entre Canamunt i Canavall

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).