L'Institut Balear de la Dona (IbDona) ha subvencionat un total d'onze projectes de diferents entitats de les Illes per tal de fomentar i donar suport a la igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
Segons han informat, entre els projectes que rebran l'ajuda, s'inclouen iniciatives d'apoderament de les dones, d'inclusió social i educatives. L'import de la convocatòria ha estat de 60.000 euros i la seva despesa subvencionable per projecte és del 80 per cost del cost, amb un màxim de 10.000 euros.
Les entitats i els projectes beneficiaris han estat, entre d'altres: Treball Solidari, per al programa 'Confia' de suport integral per a dones en situació o risc d'exclusió social a Mallorca; Espai de dones de Formentera, per a la realització d'uns tallers d'il·lustració i art-teràpia de la dona; Fundació de Solidaritat Amaranta, per a realitzar tallers de defensa i protecció dels drets de les dones en centres educatius dins el programa 'Tracta d'evitar-la' i la Fundació Projecte Jove, d'acompanyament de dones joves en el seu procés terapèutic de desintoxicació.
En el segon any en què el IbDona convoca subvencions de foment i suport a la igualtat d'oportunitats entre dones i homes, s'ha registrat, segons han apuntat, un «increment notable» de les sol·licituds.
L'IbDona subvenciona 11 projectes per fomentar la igualtat d’oportunitats entre homes i dones

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).