El batle de Llucmajor Gori Estarellas, s'ha presentat aquest divendres com a candidat a la reelecció a la batlia en un acte en el qual ha destacat que han «deixat a zero» els 40 milions d'euros de deute del consistori.
En la trobada també ha participat el candidat dels socialistes al Congrés per les Balears, Pere Joan Pons. Estarellas ha valorat els resultats d'aquesta legislatura de pacte a Llucmajor. «Feia anys que a Llucmajor no es vivia una legislatura tan moderada, sense crispació i des del diàleg», ha declarat. En aquesta línia, el candidat a revalidar la batlia ha insistit que necessiten quatre anys més per a consolidar aquests resultats.
Per part seva, Pere Joan Pons s'ha mostrat convençut que el PSOE «guanyarà les pròximes eleccions» augmentant la seva representació perquè és «la força assenyada i del diàleg». Pons ha descrit a l'equip de govern de Llucmajor com «un cas d'èxit, perquè davant les retallades del PP ha respost amb més drets, millors serveis i amb una gestió econòmica excel·lent».
Gori Estarellas es presenta a la reelecció com a batle de Llucmajor
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).