La consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, Pilar Costa, ha celebrat aquest dimarts la centralització de les seus de l'Institut d'Indústries Culturals (ICIB), l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB) i la Delegació de Cultura del Govern a l'edifici de ca n'Oleo, durant la seva inauguració com a seu cultural.
En un discurs que ha estat precedit per les paraules de la delegada de Cultura, Catalina Solivellas; i del director de l'IEB, Mateu Malondra, Costa ha mostrat la seva intenció que l'edifici no sigui només «un edifici administratiu sinó un espai obert a tothom, a creadors i artistes».
L'edifici compta ja amb una finestreta única per a la tramitació de documents amb l'objectiu de facilitar els processos administratius, alguna cosa que la consellera també ha celebrat. Per part seva, Solivellas ha destacat que el Govern vol «omplir d'art» l'edifici i fomentar els actes culturals (arts plàstiques, arts escèniques, música i literatura) amb l'objectiu d'atreure nous públics.
La inauguració del casal Ca n'Oleo com a seu cultural ha comptat amb els concerts de Leonmanso, Carlota Càceres, Jansky i Zulú Zulú, i amb l'espectacle de dansa vertical d'Aina Pascual. L'acte s'ha emmarcat dins les activitats culturals celebrades amb motiu de la XXV Cimera Mundial del Clima de les Nacions Unides (COP25) que té lloc aquests dies a Madrid.
El Govern celebra la inauguració de ca n'Oleo com a centre cultural
L'edifici acollirà l'ICIB, l'IEB i la Delegació de Cultura del Govern

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).