Setmanari d'informació local - 140 anys

El PSOE Calvià denuncia l'atac de PP-Vox contra la llibertat d'expressió i la «caça de bruixes»

71093

L'Agrupació 'Socialista' de Calvià mostra el seu suport ferm al regidor Sebastián Palmer, a la Comissió de Festes de Peguera, a l'Associació 'Peguera Se Mueve' i als artistes assenyalats, davant un nou intent de PP-Vox d'instrumentalitzar una denúncia per a fins polítics, imposant una visió moral i «esbiaixada» que no representa a la major part del municipi.

El PSOE Calvià, a través de la seva secretària general i del Grup Municipal a l'Ajuntament, denuncia el greu atac de PP-Vox contra la llibertat d'expressió, la persecució política a l'oposició i la «caça de bruixes» orquestrada des del mateix consistori, en coordinació amb organitzacions ultradretanes com 'Advocats Cristians'. El PSOE subratlla que el regidor Sebastián Palmer no apareix a cap document de l'associació, no forma part de la Junta Directiva, ni figura a la sol·licitud de subvencions. La seva única implicació ha estat col·laborar en l'organització d'un esdeveniment esportiu de caràcter benèfic durant les festes, com ho fa des de fa més de deu anys. Tot i això, des de l'Ajuntament de PP-Vox se li ha assenyalat públicament de manera reiterada, vulnerant fins i tot el seu dret a la protecció de dades en difondre informació personal a través de canals oficials.

Palmer ha anunciat que prendrà totes les accions legals oportunes que consideri contra l'Ajuntament de PP-Vox i contra els responsables concrets que van difondre les dades a través de les xarxes socials municipals.

Marta de Teba, secretària general de l'Agrupació 'Socialista' de Calvià, ha declarat: «És una autèntica vergonya que l'Ajuntament de PP-Vox utilitzi el seu altaveu institucional i es coordini amb la ultradreta per muntar un xou polític contra un regidor. Sebastián Palmer no ha fet més que treballar, com fa anys que fa, per les festes populars de Peguera. Aquest tipus d'atacs no tenen res a veure amb la gestió municipal i sí molt amb la intolerància i la censura».

El PSOE Calvià exigeix a l'Ajuntament una rectificació immediata i disculpes públiques a l'associació 'Peguera Se Mueve' i Sebastián Palmer, utilitzant els mateixos mitjans amb què es va difondre la informació. A més, recolzarà totes les accions legals que el regidor emprengui contra el consistori i els responsables directes de la difusió.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.