Setmanari d'informació local - 140 anys

El toro d'Algaida, amb Palestina

71465

El toro d'Osborne ubicat a Algaida ha tornat a ser objecte de pintades reivindicatives i ha aparegut aquest dimarts amb els colors de la bandera de Palestina.

Es tracta de la segona pintada d'enguany, després que el febrer passat aparegués amb 'Rich foreign property buyers go to hell' -Estrangers rics compradors de propietats, anau-vos-en a l’infern-.

El toro d'Algaida és l'únic a Mallorca i des de fa anys ha anat mudant la pell. L'hem pogut veure amb els colors de l'arc de Sant Martí, reivindicant la lluita LGTBIQ+; amb retxes blanques sobre l'original color negre, simulant el vestuari d'un presidiari amb el nom de J. Matas; pintat de flors amb l'eslògan 'Ja és primavera a Son Munar!'; amb el símbol comunista; i amb diverses pintades de suport al referèndum d'independència de Catalunya i a la llibertat dels Països Catalans, entre d'altres.

Ara, en el marc del genocidi del poble palestí per part d'Israel, el toro mostra el rebuig de la societat mallorquina a aquesta massacre i el suport a una Palestina lliure.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.