Setmanari d'informació local - 140 anys

L'Associació Contra el Càncer disposarà d’una oficina a Marratxí

73408

L'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) posarà en marxa a partir del gener vinent un nou punt d'atenció a Marratxí, gràcies a la cessió d'ús d'un espai municipal per part de l'Ajuntament.

La nova oficina, situada al carrer Balanguera, 11, permetrà ampliar l'abast dels serveis que l'entitat ofereix a les persones afectades pel càncer i les seves famílies, així com reforçar la presencialitat del voluntariat en el municipi, segons ha destacat l’AECC.

La cessió s'ha formalitzat mitjançant un conveni pel qual l'Ajuntament cedeix a l'associació per un període inicial de cinc anys l'ús d'un espai dins de l'immoble municipal del carrer Balanguera.

L’AECC utilitzarà aquest espai per a oferir serveis professionals i activitats de voluntariat, amb atenció sota demanda i segons l'horari establert per l'entitat. A més, el Consistori assumirà les despeses derivades dels subministraments i el manteniment necessari de l'immoble.

El vicepresident de l'associació a les Balears, Jaime Bellido, i l'alcalde de Marratxí, Jaume Llompart, han visitat aquest dimecres l'espai. Així, Bellido ha traslladat l'agraïment de l'entitat a l'Ajuntament per la cessió de l'espai.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.