Setmanari d'informació local - 139 anys

La UTMB reunirà a més de 3400 atletes de l'1 al 3 de Novembre

Imatge de la promoció de la UTMB World. | UTMB World.

Del 30 d'octubre al 3 de novembre, Mallorca, i majoritàriament Sóller, acollirà la primera edició de Mallorca by UTMB®, cita amb alguns dels millors atletes del món.
Amb 3.400 corredors inscrits, un 54% de participants estrangers, de més de 70 nacionalitats, i tots els dorsals esgotats des de fa mesos, s'estrena com un dels esdeveniments que, més interès ha despertat.
Quatre principals distàncies componen Mallorca by UTMB: Serra de Tramuntana (SDT), en la categoria 100M; Mallorca 5000 (M5000), que tindrà caràcter de Campionat de Balears d'Ultradistància en la categoria 100K; Els TresMils (ETM), en la categoria 50K; i Camins de l'Arxiduc (CDA), en la categoria 50K.
La llarga, Serra de Tramuntana de 146 qms, sortirà dia 1 de novembre a les 6 del matí de Plaça i arribada a Pollença. La Mallorca 5000, amb 69 qms, amb sortida també de Plaça l'1 de novembre a les 22 h i arribada al Port a partir del capvespre del dissabte. La prova Els TresMils també de 69 qms amb sortida de Plaça el dissabte 2 de novembre a les 7 del matí i arribada al Port. I els camins de l'Arxiduc de 26 qms, amb sortida de Valldemossa i arribada al Port.
A més, el dimecres 30 d'octubre, a les 18.00, se celebrarà la prova Escales del Calvari, un repte vertical en les mítiques escales del Calvari, a Pollença, en un format d'eliminatòries explosives.
El dissabte 2 de novembre, en el Port, els protagonistes seran els nens, amb les Kids Race per a edats compreses entre els 0 i els 16 anys, i diumenge serà el torn de les Joves Promeses, per a aquells joves d'entre 16 i 18 anys que vulguin gaudir del que representa participar en les UTMB World Sèries.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.