Setmanari d'informació local - 139 anys

El Sóller es juga diumenge (19 h) a Santa Catalina ser al play off d'ascens

Sols una victòria front un rival amb opcions asseguraria la plaça, un empat podria no bastar

El Sóller s'ho jugarà diumenge tot a una carta a Son Flor. Foto: EVA SEGUÍ

El Sóller, després de l’empat front al Serverí al darrer minut fruit d’un penal innecessari, fa que diumenge (19 h.), en horari unificat, es jugui el play off al camp d’un Santa Catalina també amb opcions i que posarà segur les coses molt difícils als sollerics.
L’entrenador, admet que ara creu que fins i tot un empat podria no ser suficient per accedir al play off si Pòrtol i Cardassar guanyen el seu partit, el primer a casa, i l’altre a fora, la qual cosa obligaria al Sóller també a guanyar, però el bo, segons el tècnic, és que el seu equip depèn d’ell mateix. Espera que els seus jugadors ofereixin la seva millor versió i demostrin que mereixen jugar el play off.
Pel que fa al Santa Catalina assegura que ha millorat molt, ha fet una gran segona volta i fruit d’això ha arribat a la darrera jornada també amb opcions de play off.
Per aquest partit el tècnic perd al porter Javi Paniza i Marquès, aquest per sanció, fou expulsat i recuperen a l’altre porter Marc Rey, absent diumenge passat, i a Javi Graziosi.
Seran dubte fins el darrer moment, Castilla, que ha arrossegat molèsties, fou substituït diumenge a la primera part, i també Jaume Colom, tot i que s’espera que arribin a temps.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.