Després de la derrota a Santa Catalina, un Sóller castigat per les baixes entre lesions i sancions, rebrà diumenge (15.45 h), atenció al canvi d'hora per les obres de substitució de les torres d'il·luminació que faran que no hi hagi llum fins la setmana que ve, rebrà la visita del segon classificat Sineu, equip recent ascendit i que és la revelació del grup. No cal dir que és un encontre prou complicat.
Quant al Sineu, Espinosa el presenta com un equip compacte, amb un bloc amb jugadors que porten anys junts, els coneix bé i no el sorprèn la seva bona classificació.
Per aquest partit Espinosa compta amb sols 13 jugadors del primer equip, per la qual cosa haurà de posar mà als juvenils per completar la convocatòria.
Són baixa el porter Rey i Payeras per sanció, aquest darrer castigat amb tres partits, Aitor, Gerard i Graziosi lesionats i tampoc amb Darder i Tristan per viatges programats. A més seran dubte Ribas per un fort refredat i Marcos amb molèsties. Recuperen a M.A. González.