Els sollerics podrem gaudir aquest estiu de 8 obres de teatre
Entre elles les dels grups locals Nova Terra i Nascuts el 2000
El teatre es convertirà en un dels protagonistes de l'activitat cultural d'aquest estiu a la nostra ciutat, segons ha confirmat el regidor de cultura, Guillem Bernat qui ha anunciat que seran vuit les obres que es posaran en escena d'aquí al setembre. Val a dir que entre les vuit obres, en destaquen tres protagonitzades per grups locals com ara Nova Terra, el nou grup format bàsicament per gent jove, Nascuts el 2000 i també els alumnes de 2º d'ESO dels SS.CC. que tornaran a posar en escena —Ales de Papallona—. A més d'aquestes obres també hem podrem gaudir d'altres cinc, en aquest cas incloses dins el circuït teatral del CIM i Sa Nostra i que enguany s'iniciarà dijous que ve dia 15 amb l'anunciada escenificació de l'obra —Peter Pan— especialment adreçada a les escoles, per la qual cosa tindrà lloc el matí al Centre Parroquial Victòria, on s'espera que també es puguin fer la resta de les obres programades. Mentre, la resta d'obres que s'han escollit entre les que figuraven a l'oferta del circuït i que resten pendents de confirmar la data de posada en escena són —El xarop—, divertida obra a càrrec del grup Picadís Teatre—;
Espectacle de poesia i dança sobre obres de Garcia Lorca, a càrrec de la Companyia de teatre i dança Wagner i finalment dues obres a determinar a càrrec dels grups Xamo-Xamo i Voramar.
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).