XXII FESTIVAL INTERNACIONAL DE DEIÀ
En el transcurs d'aquest mes d'agost continua el programa de concerts del XX Festival Internacional de Deià, que a partir d'ara oferirà els seus concerts en divendres. Ahir es va poder gaudir del primer i el següent serà divendres que ve dia 11 a les 21 h. a Son Marroig i serà a càrrec de Janet Landreth, que oferirà obres de Villalobos, Barber, Chopin, Rachmaninov i Liszt.
VETLLADES MUSICALS ELS DIUMENGES A PLAÇA
Tots els diumenges a partir de les 21.30 h. podren gaudir de les nits musicals per gentilesa dels Cafeters de Plaça amb l'actuació de diversos i renombrats grups musicals.
EXPOSICIÓ DE TONI BARRERO AL TALLER CA'N PERLUS
Fins dia 7 d'agost es pot visitar l'exposició que l'artista Toni Barrero ofereix al Taller de Ca'n Perlus baix el títol —Dies grisos i estranys—. Es podrà visitar fins el 7 d'agost.
EXPOSICIÓ DE JOSEFINA PINA A LA CREU ROJA
Fins dia 15 d'agost es pot contemplar a la Creu Roja l'exposició pictòrica de Josefina Pina, que ens ofereix la seva obra realitzada amb les tècniques de l'oli i pastel.
Què fer? On anar?
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).