NOU CONCERT DEL FESTIVAL DE DEIA
Continua el Festival Internacional de Deià que per aquesta setmana ens anuncia altre cop dos concerts, el primer programat pel proper dimecres dia 6 de setembre, a partir de les 20 h. a l'Església de Deià a càrrec de Katleen MacIntosh Adams al clavicèmbal que oferirà obres de Bach, en un acte en memòria de Mark Stevenson. El segon concert serà divendres dia 8 a les 20 h. a Son Marroig a càrrec de Carl Mansker al piano, que oferirà un recital amb obres de compositors nordamericans de la talla de Griffes, Copland, Barber, Biscardi, Cage o Mansker.
VETLLADES MUSICALS ELS DIUMENGES A PLAÇA
Tots els diumenges a partir de les 21.30 hores podrem gaudir de les nits musicals per gentilesa dels Cafeters de Plaça amb l'actuació de diversos i renombrats grups musicals.
VETLLADA DE JAZZ A LA PLAÇA CONSTITUCIÓ AMB JAUME TUGORES GRUP
El proper dijous a partir de les 22 h. tindrà lloc a la Plaça Constitució una nova vetllada de música a la fresca, en aquesta ocasió amb el jazz com a protagonista amb l'actuació de Jaume Tugores Grup.
FORNALUTX INICIA LES SEVES FESTES PATRONALS
La vila de Fornalutx inicia aquest cap de setmana les seves festes patronals, tot i que el gruix d'activitats tindrà lloc a partir de dijous que ve amb l'arribada del bou.
CONFERÈNCIA AMB MOTIU DE LA DIADA DE MALLORCA
El proper dimarts dia 5 de setembre i dins els actes de la Diada de Mallorca, tindrà lloc a la Capella de les Escolàpies una interessant conferència a càrrec de Guillem Morro, que disertarà sobre »De la carta de franquesa a les ordinacions de Jaume II».
EXPOSICIÓ DE PEP ROIG »30 ANYS DE FEINA A ULTIMA HORA»
Aquesta exposició que ofereix una mostra dels 30 anys de feina del dibuixant Pepe Roig a Última Hora es pot encara visitar uns dies més a la Creu Roja.
Què fer? On anar?
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).