Si es compleixen les previsions de l’equip de Govern per aquesta legislatura, quan aquesta hagi finalitzat hi haurà 51 carrers de Sóller arreglats. Així ho ha assegurat el regidor de Béns i Serveis, Antoni Femenias el qual, juntament amb Josep Ll. Colom, admeté el mal estat de les vies i exposaren la programació per als propers mesos, tot recordant que «tots els municipis de Mallorca han patir una climatologia molt adversa durant aquest hivern i fins que no millorin les condicions les empreses no volen iniciar les feines».
Tot i això Femenias va passar revista a les properes actuacions que tendran el seu inici ja a partir de la propera setmana quan hi haurà una reunió amb Llabrés Feliu per replantejar les millores a 22 carrers inclosos dins el pla d’Obres i Serveis del 2008 i que aquesta empresa es va adjudicar per 292.049 euros.
El regidor de Béns i Serveis també anuncià que l’actuació d’urgència per tapar clots afectarà 31 carrers i el seu inici de les obres es podrà fer tot d’una que es prengui una decisió sobre els tres pressuposts rebuts de sengles empreses. El pressupost d’aquesta actuació és de 49.000 euros. Finalment, Femenias recordà que també hi ha «altres 22 carrers, que s’afegeixen als primers, i que estan inclosos dins el Pla d’Obres i Serveis plurianual que comença enguany, tot i que aquesta partida encara no ha estat aprovada pel Consell de Mallorca». El seu pressupost ascendeix a 436.050 euros.
D’altra banda, tal i com ja es va publicar la setmana passada, set carrers més de Sóller i el Port es veuran arreglats gràcies al Pla d’Inversions Locals del Govern central (el pla ZP), obres que han d’estar finalitzades a finals d’enguany o, en cas que s’hagi de demanar pròrroga, dins el primer trimestre del 2010.