Si el pont d’Andreu Coll s’ha realitzat en 25 setmanes enlloc de les 10 que figuraven en el calendari de Ferrovial Agromán que guanyà el concurs per fer l’obra, la culpa no hauria estat de l’empresa sinó de l’administració.
Així ho ha pogut saber aquest setmanari després de consultar diferents fonts properes a l’obra que han lamentat que el Pacte no hagi fet res per deixar clar que l’empresa no era la culpable del gran retard sinó que, en bona part, aquest ha vengut motivat per una deficient gestió del nou projecte de construcció.
Segons les mateixes fonts, el nou projecte l’Ajuntament no el va pagar perquè el primitiu era deficient però amb el canvi no es va preveure la dotació de serveis que havia d‘anar per davall el pont (aigua i electricitat) valorada en 14.000 euros, la qual cosa retardà les actuacions que havien de realitzar Aqualia i El Gas i, per tant, la finalització de la construcció.
Sembla que durant la firma de la recepció de l’obra pública, a la qual hi assistiren el director general d’Obres Públiques, Antoni Armengol, representants de l’empresa i de l’Ajuntament i l’enginyer que signà el projecte nou, hi hagué encreuament de fortes acusacions entre l’empresa i els representants de l’administració, el contingut exacte de les quals no ha transcendit.
El pont continua tancat.