Setmanari d'informació local - 139 anys

El Túnel de Sa Mola tancat parcialment per manteniment

Fins divendres el trànsit en direcció al Port passarà per la primera línia

El Consell informa que des d'avui dilluns, dia 15 de juny, i durant quatre dies, de les 8 a les 19 hores aproximadament, romandrà tancat al trànsit el Túnel de la Mola (del PK 33,000 al PK 34,500 de la Ma-11) en sentit del Port de Sóller cap a Sóller, amb motiu de les tasques de manteniment que es duran a terme.

Per al sentit Port de Sóller-Sóller, el desviament del trànsit es farà per la línia de costa. Per al sentit Sóller-Port de Sóller, es podrà circular per l'interior del túnel.

La Direcció Insular de Carreteres del Consell de Mallorca agraeix la col·laboració de tots els usuaris i recomana als conductors que prenguin totes les precaucions necessàries, malgrat les senyalitzacions corresponents

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.