L'església del Convent dels Sagrats Cors de Sóller continuarà atesa per un membre de la comunitat religiosa tres dies per setmana. El fins ara encarregat, Gaspar Alemany, ha estat destinat a la parròquia del Coll, a Barcelona, on a partir de setembre serà el responsable, de manera que ja no tornarà a Sóller.
Tot i això, Alemany ha assegurat que, des dels monestirs de la Reial o de Lluc, «es continuarà donant el suport necessari perquè el temple continuï obert al culte els dimecres, els dissabtes i els diumenges». El que ja no pot garantir Alemany és que el nou, o nous, encarregats del Convent també compaginin aquesta tasca amb el suport a la parròquia de Sant Bartomeu, com així era fins ara, ja que Alemany era també rector solidari de la Vall. És poc probable que continuï aquesta vinculació entre la comunitat dels Sagrats Cors i les parròquies de la Vall, que quedaran només a càrrec de dos sacerdots.
Deià
No obstant això, la parròquia de Deià deixa d'estar a càrrec de la de Sóller, pel que aquesta ja no haurà d'atendre també les necessitats de culte en el petit municipi de la Serra. Aquest passa a dependre per primera vegada de Valldemossa, on recentment ha estat nomenat com a rector mossèn Antoni Pujol.
El Convent seguirà obert al culte tres dies per setmana
Malgrat la partida del pare Alemany. La parròquia de Sóller deixarà de fer-se càrrec de la de Deià
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).