Setmanari d'informació local - 139 anys

El primer concert de la Trobada d'Havaneres, ompl la platja d'en Repic

Es presentaren cançons dedicades a Sóller. Aquest dissabte vespre nova actuació

Palma forana habaneras en Soller fotos Teresa Ayuga

Aquesta nit la Platja d'En Repic s'ha omplit de públic per assistir un any més a la Trobada d'Havaneres del Port de Sóller, un esdeveniment musical de gran tradició mediterrània que ja es troba totalment consolidat com espectacle i compta amb un públic fidel.

En aquesta ocasió els padrins de la Trobada han estat els cantautors Tomeu Penya i Marina Rossell i també ll president d'honor del Grup Serra i fill il·lustre de Sóller, Pere A. Serra.

El primer cioncert ha estat  íntegrament gravat per IB3 TV i serà retransmès en diferit el proper diumenge dia 28. L'acte ha estat conduit pels periodistes Miguel Vera, de la cadena SER i la sollerica Mar Puigserver, de la cadena autonòmica. Com és sabut els participants d'enguany són els grups Sis de Ponent, de Menorca, Son de l'Havana i Mar Endins de, de Catalunya, i Ben trempats, de Mallorca, comptant a més amb les actuacions dels citats cantautors que apadrinen l'esdeveniment.

Aquest dissabte se celebra el segon concert, amb previsió de molt de públic ja que es s'espera un ple total segon es desprèn de les reserves per viatjar en tren. Finalment les actuacions acaben diumenge amb el tercer concert, que comença una hora abans.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.