Setmanari d'informació local - 139 anys

Una intensa nevada cobreix tota la Serra de Tramuntana

Continuen les precipitacions i no es pot circular per moltes carreteres de la comarca

La Serra de Tramuntana está coberta de neu, aproximadament a partir de la cota 300 metres, tot i que al pla de Mallorca ha nevat a menor altura. A hores d'ara contniuen les precipitacions, que són en forma de neu a l'esmentada cota degut a les baixes temperatures. La nevada ha afectat negativament les comunicacions per carretera a tota la comarca.

La Direcció Insular de Carreteres del Consell de Mallorca informa que degut a la neu caiguda aquesta nit i al llarg de la matinada a la Serra de Tramuntana, a hores d'ara, estan tancades les següents carreteres:

Ma-10, des de Pollença fins al Mirador de ses Barques (Sóller), del PK 7 al 44,5

Ma-2130, de Caimari - Lluc, del PK 7 al 15.

 Ma-11A Coll de Sóller, del PK 16,9 al 27,8.

 Ma-2110 Bunyola - Orient, del PK 0 al 15.

Els equips d'emergència de Carreteres i quatre màquines llevaneus treballen en aquests moments en la neteja de les carreteres per poder obrir les vies tan aviat com sigui possible. Des del Centre de Coordinació de Carreteres s'informa puntualment a través de la pàgina web del Consell de Mallorca (www.conselldemallorca.net/sit/incidencies) de les incidències a les carreteres. La Direcció Insular de Carreteres recomana precaució a l'hora de conduir avui per les condicions meteorològiques adverses a l'illa.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.