Setmanari d'informació local - 139 anys

Una animada i colorida Rueta enceta les festes del Carnaval

Una de les comparses que han participat en la desfilada de disfresses.

Amb amenaça de pluja, que finalment ha aparegut, la pràctica totalitat d’escoletes i escoles han participat aquest divendres en una animada i colorida Rueta. Com cada any, la concentració ha estat al carrer Bisbe Colom i cap a
a les quatre del capvespre s'ha iniciat la desfilada amb el recorregut habitual per Batach - Lluna - Plaça - Jeroni Estades - Castellet - Born i Plaça.
Un any més l’originalitat ha estat la tònica dominant en les les disfresses, la majoria resultat de moltes hores de dedicació. Així, s'han pogut veure xotets, pastors i molts i variats animalons, una optà per representar fenòmens meteorològics, pluja, núvols, llamps, entre d’altres.
No han mancat vellets, cossiols, pintors, robots o moixets entre molts d’altres, que han fet entretenir tots els presents.
Un cop acabada la desfilada, tots els presents han gaudit de la música del DJ Cisco, que ha fet moure el cos a petits i no tant petits. Per acabar l’Ajuntament ha convidat a berenar als particiants. La novetat d’enguany es que totes les escoles que han pres part a la rueta tindran una petita ajuda econòmica municipal.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.