El jutge que investiga l’agressió sexual denunciada en la passada edició del Firó ha arxivat la causa contra un dels implicats. El jove, amic del principal sospitós, estava acusat d’un delicte lleu d’omissió del deure de socors per no ajudar la víctima.
El juliol va negar en seu judicial la seva participació en l’episodi denunciat per una al·lota de 19 anys. El sobreseïment és provisional. La Fiscalia encara el pot recórrer. En la causa ja han declarat nombroses persones davant el titular del Jutjat d’Instrucció 1 de Palma, Juan Manuel Nebot.
Cal recordar que el principal investigat en els fets va passar un mes en presó preventiva tot i haver-los negat en seu judicial. El jutge considerà que que existien «nombrosos indicis incriminatoris» contra ell.