Madrid preveu aprovar la reserva marina de Tramuntana
El projecte de protecció seria el presentat pel Govern balear el 2015 i abraçaria 5.000 hectàrees compreses entre s’Illeta i Ses Puntes fins al Morro d’en Llobera (Escorca)
El 2015 el Govern juntment amb pescadors i diversos agents socials ja demanaren la creació de la reserva | Foto: ARCHIVO
26/03/21 14:02
El Ministeri de Medi Ambient preveu aprovar en breu la reserva marina de Tramuntana. De fet el Ministeri ja ha comunicat la seva decisió al Govern balear i a alguns col·lectius de pescadors del Port. Així, el secretari de la Confraria de Pescadors de les Balears, Antoni Garau, confirmà que Madrid li notificà la intenció de posar en marxa una proposta de reserva marina que en breu es donarà a conèixer.
També a Sóller
- Mor un home després de provocar una crema controlada que ha acabat en un incendi forestal a Almallutx
- 15 anys d’accions per la defensa del medi marí
- L’escoltisme solleric celebra 65 anys d’història
- Els Xeremiers de Sóller, al Correllengua Agermanat
- Patricia Eugenio Dons serà la pregonera de la Fira d'enguany

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.