Setmanari d'informació local - 139 anys

"Balears amb els cinc sentits" d'IB3 es dedica demà a Sóller

L’espai documental d’IB3 "Balears amb els Cinc Sentits", que s’emet tots els diumenges a les 15.15h, es dedica aquesta setmana a Sóller, segons ha informat la televisió autonòmica.

Es tracta d’un espai que cada setmana s’endinsa als diferents pobles de la geografia balear per tal de descobrir i gaudir d’olors, sabors i textures.

"Balears amb els cinc sentits"

És un documental d’entreteniment i divulgació sobre paratges, curiositats i costum de les Balears tractats des del punt de visita dels cinc sentits, vista, oïda, olfacte, gust i tacte. Llum, colors , músiques, gastronomies, són les peces del trencaclosques que ens acosta a l’autenticitat dels nostres productes, la fauna.

Pel que fa al programa de Sóller, presentat per Elisabeth Moll, permetrà gaudir de l’olor de les nostres taronges, de les quals en parlarà Toni Burgos, mentre que Sion parlarà de la història del Tren de Sóller. També es visitarà Biniaraix i Lluc.

També es gaudirà amb els sentits de la pau, de la gent, de la natura i de les tradicions d’aquesta zona plena d’encant i de la que encara tenim molt per aprendre. Sóller és una vall majestuosa on sempre es poden descobrir indrets que són tot un regal per als cinc sentits.

Per tant, ja ho sabeu, el programa s’emetrà demà diumenge a partir de les 15.15, just després de l’informatiu migdia.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.