Setmanari d'informació local - 139 anys

Les entitats culturals de la Vall es manifesten per un auditori

Les actuacions que no es pogueren fer durant l'acte reivindicatiu esrealitzaran properament

 Diferents col·lectius culturals de la Vall participaren el passat dissabte a l’acte reivindicatiu organitzat per la Plataforma Ciutadana Pro Auditori a la Plaça Constitució, el qual no es va poder cloure a causa de l’aparició de la pluja.

La matinal, que es va iniciar amb normalitat i amb un animat passacarrers amb els Xeremiers i els Caparrots va comptar amb una bona participació de gent i grups.

Estol de Tramuntana va ser el següent grup en actuar amb els seus balls, per després continuar amb l’actuació de Nova Terra, que va instal·lar una pancarta en la que deia “Volem un auditori”, davant el qual interpretaren diferents escenes, acabant amb l’obra “L’estàtua”.

Precisament durant l’actuació d’Aires Sollerics, fou quan va aparèixer la pluja, fent impossible que l’acte reivindicatiu pogués continuar, quedant ajornades les actuacions que restaven pendents.

Mentre es feia l’acte reivindicatiu, s’havia instal·lat una taula informativa en la qual es recollien signatures demanant la construcció d’un nou auditori, doncs les instal·lacions actuals no són dignes d’un poble tradicionalment cultural.

Va cridar l’atenció l’absència total de membres de l’equip de govern i de l’oposició, fet que va ser lamentat pel responsable de la Plataforma, Joan Frau.

Està previst que les actuacions que quedaren pendents, les de Mademico Teatre, Banda Municipal de Música i grups de música moderna es facin el proper dissabte dia 22, coincidint amb la festa de Santa Cecília.

Tot i la pluja, els organitzadors valoraren molt positivament l’acte i la gent que, fins el moment de començar a ploure s’havia donat cita a Plaça, així com el nombre de signatures que es recolliren i que s’afegiran a les que es recolliren en els mesos anteriors.

La intenció de la Plataforma es continuar amb les seves reivindicacions, tot i que l’Ajuntament no sembla molt per la labor d’atendre a aquestes peticions, especialment pel seu elevat cost.

No es descarta en el futur tornar a organitzar algun acte reivindicatiu similar per continuar demandant un auditori digne per a Sóller, donat que l’estat dels actuals no és el millor.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.