La recollida selectiva serà municipal a finals de novembre
Sóller Recicla gestionarà el punt verd i Sóller 2010 farà la recollida selectiva
L’Ajuntament ja té data perquè el servei de recollida selectiva sigui completament de gestió municipal. A finals del mes de novembre està previst que Sóller 2010 faci la recollida selectiva i continuï amb la recollida de fems. Per això, durant aquest mes s’ha de planificar el traspàs del servei que fins ara oferia Sóller Recicla. En aquest cas es tracta de la subrogació del personal, que afecta nou persones i també a l’acceptació de dos camions per recollir les diferents fraccions. Cal recordar que el cost del servei serà aproximadament d’un milió d’euros, una suma que quasi quadruplica l’anterior servei.
A més, Sóller Recicla finalment es presentà al concurs per continuar amb la gestió del punt verd, una passa més que necessària per evitar que l’Ajuntament cercàs un altre punt per transferir les fraccions de cartró; envasos i vidre i els voluminosos que es duen al polígon de Son Angelats. Per tant, segons explicà la regidora de Medi Ambient, Antònia Frau «seguim segons els terminis prevists perquè tenguem un servei de recollida selectiva municipal».
Per això, «tenc planificat fer campanyes de conscienciació perquè és vital per baixar el rebut del fems, reciclar més». Aquesta campanya, assegurà la regidora, anirà acompanyada de la col·locació de més contenidors de totes les fraccions als carrers «que com a mínim tendrem els que hi havia abans».
També a Sóller
- Veïns dels carrers propers a la Volta Piquera recullen firmes contra l’ACIRE
- El Torrent de Pareis, el més letal de Mallorca
- UGT denuncia l'empresa Sóller 2010 d'actuar "de mala fe" el seu primer conveni col·lectiu
- La prova pilot del porta a porta arranca dia 19 de gener al centre
- La Vila obligarà a reobrir el camí públic de Bàlitx d’enmig

Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Setmanari Sóller.
De moment no hi ha comentaris.