Setmanari d'informació local - 138 anys

Sis 'bloggers' del Regne Unit arriben a Menorca per promocionar la destinació

2864
Imatge turística de Menorca. | UH-Arxiu

La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha anunciat l'arribada de sis influents blocaires del Regne Unit, que coneixeran els diferents vessants de la destinació per exercir una tasca de prescripció amb la qual el Consell de Menorca pretén arribar directament al client final.

Aquesta acció promocional, dissenyada per la fundació promocional del Consell menorquí i per l'Oficina Espanyola de Turisme a Londres, forma part de l'estratègia seguida per arribar a aquests potencials clients de forma més directa tant en els mercats britànic, alemany i francès, com a espanyol.

El programa ha estat pensat per promocionar l'oferta natural, esportiva, cultural i gastronòmica de Menorca. És per això que, entre altres activitats i experiències, els autors d'aquests reconeguts blocs faran excursions a cavall i amb barca, rutes en bicicleta de muntanya i caiac, senderisme, visites a platges del sud i del nord, etc.

També parlaran amb productors locals, visitaran jaciments talaiòtics, recorreran els carrers de Ciutadella, Maó i Fornells i degustaran la cuina menorquina.

Sara Lee, de 'livesharetravel.com'; Paul Dow, de 'www.travmonkey.com'; Niamh Shields, de 'eatlikeagirl.com'; Becki Enright, de 'bordersofadventure.com'; Michael Turtle, de 'timetravelturtle.com', i Jenna Davis, de 'www.traveldudes.org' estaran acompanyats d'Ana Bermúdez, cap de màrqueting, comunicació i relacions públiques de l'Oficina Espanyola de Turisme de Londres. Tots ells s'han coordinat, conjuntament amb els comptes a les xarxes socials de Spain UK i Spain per fer ús del hashtag #mustseemenorca, reclam que vehicularà tota la campanya de comunicació llançada per la fundació al Regne Unit.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.