dBalears ha pogut saber de fonts de total confiança que els directius de BMN que inclou l'antiga Caixa d'Estalvis "Sa Nostra", fan comptes vendre el Mont de Pietat de l'entitat illenca. Aquests dies es troben a Mallorca un grup de taxadors provinents de "MonteMadrid" (ex Mont de Pietat de Caja Madrid, actualment gestionat per Banc Santander) que estudien el Mont de Pietat que era de la Caixa de Balears. Sembla que en acabar la feina a Mallorca se n'aniran a taxat el de Granada. "Sa Nostra" i Caja Granada eren les dues entitats de les integrades dins BMN que tenien Mont de Pietat. Caja Murcia i Caixa Penedès no en tenien.
Tots els indicis assenyalen que s'està preparant una venda imminent d'aquest emblemàtic servei tot i el secretisme amb que la direcció vol fer l'operació.
Sembla evident que l'objectiu de la venda del Mont de Pietat de la Caixa d'Estalvis de les Illes Balears és que els números de l'entitat BMN a 30 de juny contemplin beneficis extraordinaris per les plusvàlues associades.
Els directius de BMN pretenen vendre el Mont de Pietat de "Sa Nostra"

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).