La carretera Felanitx-Portocolom torna a estar oberta, ja que els vehicles poden transitar per un pas provisional mentre s'acaba de construir la rotonda.
El Departament de Territori i Infraestructures ha informat que ja han acabat les feines d'excavació de la roca de gran duresa i també s'ha finalitzat el pas temporal que s'haurà d'utilitzar mentre segueixen les obres. Aquesta roca d'especial duresa va impossibilitar que es pogués transitar mentre es duia a terme l'excavació i ha fet necessari haver de recórrer a maquinària pesant amb martells hidràulics de fins a trenta tones.
L'obra es va adjudicar a l'empresa Vies i Obres Públiques (Vopsa), amb un pressupost de 813.322,92 euros. Des del Departament de Territori i Infraestructures han demanat disculpes a totes les persones usuàries de la via que es puguin veure afectades per aquestes obres necessàries per millorar la intersecció.
Reobren la carretera Felanitx-Portocolom després d'haver estat tallada per obres

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).