Els portaveus parlamentaris de MÉS per Mallorca, MÉS per Menorca i el partit Ciudadanos, David Abril, Nel Martí i Xavier Pericay, han lamentat aquest dimecres la fusió entre Bankia i BMN i han assegurat que ara la comissió de recerca parlamentària sobre Sa Nostra és «més necessària que mai».
Per la seva banda, la portaveu del PP, Marga Prohens, ha rebutjat comissions de recerca com l'esmentada perquè «la funció del Parlament no és aquesta» i «si algú vol fer de fiscal o jutge que estudiï la carrera».
Unanimitat en la urgència de crear una comissió de recerca sobre Sa Nostra, excepte el PP

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).