La portaveu del Govern, Pilar Costa, ha reconegut que és «una obvietat» que «no hi ha consens suficient» respecte al primer esborrany que regula el català en la sanitat pública però ha asseverat que estan treballant en el seu contingut.
En roda de premsa, després del Consell de Govern, Costa ha assenyalat que existeixen «matisos i colors diferents» i ha manifestat que és «una evidència» que la iniciativa «no ha tengut suport d'una part de la societat». D'aquesta manera, ha dit que no pot avançar què passarà d'aquí deu o quinze dies i que no està en disposició de conèixer «què passarà i si s'aprovarà d'una manera o una altra».
Malgrat això, ha remarcat que «l'objectiu comú» és aprovar una norma que garanteixi «els drets dels ciutadans», tenir la «millor sanitat pública i donar estabilitat i seguretat a un sector en el qual fa vuit anys que no es convoquen oposicions».
Costa assegura que s'està treballant el decret que regularà el català a la sanitat

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).