Setmanari d'informació local - 139 anys

Llum verda al concurs públic per garantir la ruta hivernal amb Londres

19321

El patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha aprovat aquest dimecres els plecs del concurs públic per a la contractació del servei de publicitat que ha de facilitar la cobertura de la connexió amb el Regne Unit durant els mesos d’hivern. El preu de licitació és de 450.000 euros i la durada, de tres anys no prorrogables, tal com han informat.

La companyia que resulti adjudicatària haurà d'operar la ruta hivernal amb avions que tenguin una capacitat superior a 120 places i haurà d'assegurar la prestació de dues freqüències setmanals (dues d'anada i dues de tornada).

El servei de publicitat haurà d'incloure continguts sobre Menorca com a destinació natural, cultural i gastronòmica en la revista pròpia de la companyia, que ha de tenir una audiència de 50.000 lectors mensuals, així com accions específiques sobre l'illa a les xarxes socials, que hauran de sumar un mínim de 500.000 seguidors.

A més, l'empresa contractista haurà de reservar una oferta mínima de seients gratuïts per a accions promocionals.

El patronat també ha aprovat aquest dimecres la convocatòria per a la contractació del director gerent de la Fundació Foment del Turisme, a més de la creació d'un perfil de cap en Promoció Turística, que es convocarà més endavant.

Objectiu

Aquest full de ruta marca vuit grans objectius:

  • «1. La creació d’una oferta turística de qualitat, que asseguri la competitivitat i prioritzi els productes innovadors i diferenciadors;
  • 2. La consecució d’una promoció turística diferenciada i eficaç;
  • 3. L’impuls a la promoció i la comunicació en entorns digitals;
  • 4. L’estímul del coneixement i la informació estratègica com a pilars per a una adequada gestió turística;
  • 5. L’aposta decidida i ferma per la innovació;
  • 6. La millora de la cooperació i la coordinació de tots els agents turístics en la gestió de la destinació;
  • 7. La conscienciació i l’increment del coneixement que la població local té sobre la indústria turística;
  • 8. La connectivitat».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.