La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Palma ha fet arribar aquest dilluns a totes les escoles l'enllaç del llibre digital 'Recopilació de Literatura i Fotojove', amb motiu de la celebració de Sant Jordi, i en el qual han participat un total de 1.611 alumnes.
Així mateix, es tracta d'un llibre digital que conté treballs de dues activitats del programa Palma Educa, que engloba escriptura i imatge en el qual 476 alumnes han participat escrivint i 1.135 fotografiant inspirats per la figura Frida Kahlo, segons ha explicat l'Ajuntament.
La part d'escriptura d'aquest llibre és un recurs per al professorat de català d'ensenyament secundari i batxillerat i amb el qual els joves podran veure els seus escrits en aquest document. Així mateix, la participació de l'alumnat és voluntària i cada centre triarà els escrits proposats per ser inclosos en el material.
La recopilació conté també imatges de Fotojove 2018, una altra activitat del programa Palma Educa. Segons ha explicat l'Ajuntament, una part s'exposa en el Casal Solleric, en concret del 12 d'abril al 12 de maig. En la recopilació de literatura han participat set centres de secundària, quatre d'ells concertats i tres públics, i dels 476 alumnes, 339 han estat d'ESO i 137 de Batxillerat. Aquesta recopilació conté 36 escrits triats pels centres. Finalment, Cort ha detallat que a la part de Fotojove 2018 han participat 1.135 persones d'un total de 20 centres.
Estudiants participen en el llibre digital 'Recopilació de Literatura i Fotojove'

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).