Esquerra Unida de les Balears (EUIB) ha celebrat aquest dijous la retirada del recurs per part del Govern d'Espanya contra el decret que regula els requisits de català a la sanitat balear.
El coordinador d'EUIB, Juanjo Martínez, ha assegurat que aquest recurs «atemptava contra els interessos de tots els usuaris de les Balears». «L'obsessió del PP i Cs per eliminar qualsevol cosa relacionada amb el català o Catalunya és malaltissa», ha declarat.
Martínez ha promès que en la pròxima legislatura, si obtenen representació al Parlament, presentaran «iniciatives per a fer que tota l'administració pública el català sigui un requisit, igual que ho és el castellà ara mateix».
A més, Martínez ha lamentat que «s'utilitza la llengua per a crear confrontació davant el conflicte que s'està vivint a Catalunya, alimentar el discurs de l'odi i crear crispació dins de la societat».
Juanjo Martínez: «L'obsessió del PP i Cs per eliminar qualsevol cosa relacionada amb el català és malaltissa»

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).