Setmanari d'informació local - 139 anys

El Port de Sóller acull la quarta edició de la Fira de la Mar Serra de Tramuntana

33307

El Port de Sóller acull la quarta edició de la Fira de la Mar Serra de Tramuntana que se celebrarà els dies 21 i 22 de setembre amb la gastronomia i el producte local com a protagonistes.

Així ha informat el Consell aquest dimecres en la presentació del programa d'aquesta fira, que ha comptat amb la presència de la consellera de Territori, Maria Antònia Garcías i el tinent de batle de Promoció econòmica, Turisme i Agricultura, Ramaderia i Pesca de l'Ajuntament de Sóller, Sebastià Aguiló.

Segons el Consell, es tracta d'una fira amb un programa d'activitats culturals, infantils, musicals, artístiques i esportives amb una especial atenció a la gastronomia i al producte local.

Quant a les novetats d'aquesta edició, s'ha incorporat una visita a la recentment estrenada llotja de pescadors de la confraria de Sant Pere i l'assistència de les Valentes Dones, que participessin en l'acte oficial d'inauguració.

La consellera Garcías ha apuntat que un dels eixos del pla de gestió del Consorci de la Serra de Tramuntana és «activar i impulsar accions de promoció econòmica» en els municipis de la Serra, i ha assegurat que aquest esdeveniment «activa els comerços, els restaurants, els artesans i el producte local».

Per part seva, Aguiló s'ha mostrat «molt orgullós» que Sóller pugui tornar a acollir aquesta fira que ha anat «canviant i millorant» i que asseguren que continuaran donant suport.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.