Els actrius David Ordinas i Llum Barrera seran els encarregats de conduir en IB3 Televisió 'Feliç 2020', un programa especial que oferirà en directe les campanades des de la plaça de Cort, de Palma.
Segons ha informat la cadena en un comunicat, serà «una nit plena d'humor» que començarà a les 23.00 hores i comptarà amb actuacions musicals i imitacions.
Mentrestant, en IB3 Ràdio serà el periodista Ferran Vallès, presentador del programa 'De tot color', qui farà el comiat de l'any amb un programa especial que s'emetrà de 22.00 a 00.00 hores. Música de tots els països i reflexions socials, seran alguns dels ingredients dels quals disposarà aquest últim programa de l'any en la ràdio pública autonòmica.
Llum Barrera i David Ordinas presentaran el programa de cap d'any d'IB3

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).