L'Obra Cultural Balear (OCB) ha manifestat aquest dilluns el seu suport a la manifestació contra el que consideren que és una «ampliació encoberta» de l'aeroport de Palma. Està convocada per al diumenge, primer de març, a les 17.00 hores, davant la Delegació del Govern espanyol.
Segons assenyalen, des del seu «posicionament històric d'aspirar al màxim autogovern» per a les Illes, creuen que les principals infraestructures d'entrada i sortides han de ser gestionades «plenament i directament» per institucions de les Balears.
Així, es manifesta en contra de «qualsevol pla d'ampliació de l'aeroport de Palma fet d'esquena a la voluntat» de la ciutadania de Balears i de les seves institucions. A més, consideren que l'intent d'ampliació de l'aeroport de Son Sant Joan atenta directament contra la declaració d'emergència climàtica realitzada pel Govern i el Consell de Mallorca.
L'OCB es posiciona en contra de l'ampliació de l'Aeroport

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).