Setmanari Sóller

Setmanari d'informació local - 138 anys

Un client parla al carnisser d'un supermercat del Port d'Alcúdia i aquest li respon «habla en castellano!» es queixa a l'encarregada... i tampoc el vol entendre

Antoni R.M. va intentar fer la compra al supermercat Eroski «situat al carrer de la Punta, paral·lel a la carretera d'Artà del Port d'Alcúdia», però no se'n va sortir. La negativa a atendre'l si no parlava en castellà, li va impedir fer-ho.

«Avui vespre hi he anat a comprar carn. M'he dirigit al carnisser i l'hi he demanat el que volia. M'ha mirat amb actitud xulesca i supremacista i m'ha enflocat 'En castellano...'. Ja hi som. Idò no. Avui no. Avui no te xerraré en castellà. He fet mitja volta i he partit amb la intenció de parlar amb l'encarregada. Sorpresa. L'encarregada tampoc m'entenia. I es que a mi m'és igual si em parlen en castellà. No hi tenc problema. Però quan vaig a una botiga, un establiment o al metge vull poder parlar en la meva llengua i que m'entenguin» ha explicat el client discriminat per haver volgut usar la llengua pròpia i oficial de les Balears.

El client ha afegit una reflexió final en el seu comunicat a les xarxes socials: «Pens que una empresa com Eroski hauria de demanar als seus empleats que entenguin la llengua de la terra on esta establert». També ha anunciat que presentarà una queixa oficial.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.