Setmanari d'informació local - 140 anys

L'Antena Pere Garau rep 165 incidències durant el primer mes

71022

El número de WhatsApp de l'associació veïnal Flipau amb Pere Garau per a comunicar a l'Ajuntament de Palma les incidències que es puguin detectar al barri ha canalitzat 165 incidències durant el primer mes de funcionament.

L'objectiu del canal Antena Pere Garau és col·laborar amb l'administració en la millora de la qualitat de l'espai urbà i es planteja com una eina per a reduir la bretxa digital oferint una alternativa accessible per a aquelles persones que no utilitzen mitjans digitals web, segons han explicat en un comunicat.

Des del 3 de juliol passat, quan es va posar en marxa el canal, fins al 2 d'agost, un total de 47 persones han contactat amb l'Antena i s'han canalitzat 165 incidències a l'administració. Concretament, s'han gestionat 127 incidències a Emaya i 38 a diferents departaments de l'Ajuntament.

Les principals incidències a Emaya se centren en l'abandonament de trastos i brutícia al voltant de les bateries de contenidors. En aquest sentit, des de l'associació han sol·licitat «més conscienciació i vigilància» a la barriada per a eliminar aquests punts d'incivisme.

Per nombre d'incidències, també han reclamat a Emaya el reposicionament d'algunes bateries de contenidors situades a carrers estrets.

D'altra banda, una altra de les funcions de l'Antena és fer el seguiment de les incidències. Així, han observat que l'Ajuntament atén petites incidències en menys de deu dies.

També s'han fet intervencions rellevants de neteja i retirada de pintades vandàliques als bancs de l'entorn de la plaça Guillem Moragues.

Igualment, s'han traslladat diferents queixes de vandalisme del veïnat de la plaça Jorge Luis Borges les darreres tres setmanes pel trencament del tancament i botellada nocturna. Aquest espai, han assenyalat, el manté una contracta de Cort i, segons la seva opinió, la resposta ha estat eficient malgrat que s'ha repetit l'incivisme.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.