Setmanari d'informació local - 140 anys

Obstrucció de les portes d’entrada i sortida del tren amb una bicicleta

72376

Una bicicleta col·locada davant les portes d’un vagó de tren va provocar una obstrucció de l’entrada i de la sortida dels passatgers, tal com està documentat a la fotografia. La imatge, captada des d’un telèfon mòbil, reflecteix, una vegada més, la manca de respecte cap al transport públic per part de certs usuaris.

A més, alguns usuaris es mereixen un toc d’atenció, especialment per part dels vigilants que, en aquell moment, no hi eren presents.

Tot plegat és un nou capítol d’algunes de les situacions incòmodes que es viuen, de tant en tant, als trens de Mallorca. Imaginau que, des de l’exterior, hagués coincidit l’entrada d’un grup de passatgers i la bicicleta hagués quedat entre l’andana i el tren. La importància de col·locar les bicicletes únicament als espais senyalitzats tenen una finalitat: garantir la comoditat i seguretat dels passatgers.



Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.