Setmanari d'informació local - 140 anys

Hotelers de Mallorca cerquen atreure nous mercats, com el Canadà, per a allargar la temporada

72441

La Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) analitza aquest dijous com consolidar els mercats emissors davant de les destinacions competidores i cerca nous mercats per a allargar la temporada turística, com el Canadà o l'Orient Mitjà.

Segons ha explicat la vicepresidenta executiva de la patronal, María José Aguiló, en declaracions als mitjans abans de la jornada 'Cap on es dirigeix ​​la indústria turística competitiva que aporta valor', les noves línies aèries que s'obren amb el Canadà o les ciutats de l'Orient Mitjà són una oportunitat per a «començar a treballar».

«És una oportunitat per a començar a treballar a tenir més coneixement d'aquests mercats, dels clients, de les seves necessitats i preparar-nos per a donar-li resposta», ha dit.

També se cerca consolidar la posició de Mallorca davant de les destinacions més competidores, com Croàcia, Turquia i Grècia, entre d'altres, i exposar eines per a poder conèixer el mercat emissor i adaptar-se.

Per a Aguiló, créixer cap a altres mercats «no té a veure amb el discurs de saturació», sinó que són coses «totalment diferents». Per exemple, ha argumentat, la nova línia oberta cap als Estats Units «no només ha atret turistes a l'illa sinó que ha afavorit també el resident que s'hi ha pogut desplaçar».

«Tots els mercats que s'hi incorporen estan convivint i estan contribuint a l'allargament de la temporada», ha subratllat.

Connectivitat

D'altra banda, la vicepresidenta de la patronal ha lamentat les previsions de reducció d'un 10% a les connexions aèries amb l'illa durant els mesos d'hivern.

«No és el que ens agradaria i no va d'acord amb l'esforç de les empreses per a tenir més activitat turística», ha subratllat, alhora que ha remarcat que són previsions i que podrien canviar en funció de la demanda.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.