Setmanari d'informació local - 139 anys

El Sóller assoleix un just triomf

LLER 2
FELANITX 0

SÓLLER: Canet (2), Moragues (2), Tovar (2), Álex (2), Lluís (2), Ramiro (2), Nelson (2), T. Sampol (2), Marcos (2), T. Sastre (2) i Santi Valero (2). Jandro (2) per Tovar, Fabian (1) per T. Sampol, Pinya (2) per Santi Valero i Pilete (-) per Sastre.
FELANITX: Mayans (1), Bennàssar (1), M.A. Andreu (1), Simó (1), Nadal (1), Roca (1), Nofre (1), Peñaranda (1), Miguel (1), Cris (2) i Gustavo (1). Tortella (1) per M. A. Andreu, Gilbert (2) per Roca, Valentín (1) per Peñaranda i Sergi (1) per Miguel.
ÀRBITRE: Gil Vives (1). Regular. Mostrà targetes grogues a Moragues i Lluís, del Sóller, i a Simó i al seu entrenador, del Felanitx.
Gols:
1-0: minut 3, Tovar.
2-0: minut 40, Ramiro.

DdB. Sóller.
El Sóller sumà ahir la segona victòria consecutiva al seu camp, en imposar-se de manera totalment justa a un Felanitx que no tingué cap possibilitat ni una de fer front a un Sóller en tot moment superior davant un rival que creà molt poques ocasions.

L'equip solleric encarrilà ràpidament el partit i encara no s'havia complert el minut tres de la primera part quan el veterà Tovar rematà de cap una falta i superà el porter.

Al minut quaranta, el Sóller deixà pràcticament sentenciat el partit després que Ramiro transformàs un llançament de falta des de la vorera de l'àrea, amb l´ajut del porter felanitxer.

Després del descans, el Sóller continuà demostrant superioritat, malgrat crear poques ocasions. Els últims cinc minuts foren vibrants, però el marcador no es mogué i el triomf del Sóller, que ja és segon a la classificació, es consumà.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.