SÓLLER 1
ANDRATX 2
SÓLLER: Canet (2), Nadal (2), Àlex (2), Marc (2), Tovar (2), Marcos (2), Ravi (2), Fabian (1), Lluís (2), Jandro (2) i Guillem (2). Sebas (1) per Guillem, Moragues (2) per Tovar, Pitete (2) per Fabián i Pinya (-) per Marc.
ANDRATX: Lechuga (1), Santi (2), Rocky (2), Héctor (1), Joan (1), Ramón (2), Oli (2), Ordinas (1), Tomás (2), Àngel (2) i T. Sánchez (1). David (1) per Oli, Toñito (1) per Ordinas, J. Alemany (2) per Tomàs i Dani (2) per Àngel.
ÀRBITRE: Rosselló Tudela (1). Regular. Amonestà amb targeta groga Jandro del Sóller i Santi de l'Andratx.
Gols: 1-0: minut 53, Jandro.
1-1: minut 56, Ramón.
1-2: minut 92, David.
M.A.CANALS. Sóller.
El Sóller suma la seva quarta jornada sense conèixer la victòria després de caure davant l'Andratx, que es consolida en el segon lloc gràcies a un gol marcat en temps de descompte i quan ja es confiava en l'empat. El partit fou més dominat pel conjunt visitant tot i que en la primera part no es veren gaire ocasions. A la represa el joc es va animar i foren els locals qui s'avançaren en el marcador, però l'alegria durà poc amb el gol de l'empat i quan pareixia definitiu arribà la victòria de l'Andratx.