Les oliveres i Guifré Boué
No hi ha arbre més hermós. Ja sia per la raresa esculturada de la seva soca o pel seu brancam o obscur, verd intens, carregat de fruita.
El papa ha proclamat “any sacerdotal" el 2009. Deixau-m'ho dir (I)
Som conscient que la meva responsabilitat pública i "missionera" és inexistent dins Sóller i, manco, dins les nostres parròquies, si miram la vida a través de les etapes en que unes se maten amb les altres i s'anul·len mútuament, enterrant les darreres a les primeres, el més endins possible, perquè, així, no molestin, ni destorbin els redols a on era escoltada la teva paraula: ara que, si miram la realitat de la història que ens obliga a veure que els deures, que les obligacions, que els oficis, que els responsabilitats, que "els ministeris sacerdotals" s'han de donar la mà i han de formar cadena fins al punt que unes i altres siguin eficients de part a part de temps i fer que perdurin les essències dels compromisos rebuts a favor del poble, així sí hi tenc a dir, la meva paraula davant un any que el papa, Benet XVI ha proclamat "sacerdotal", així jo no entraré dins terra d'altri aixecant la meva ploma i manifestant el meu parer malgrat el meu càrrec, actual, no tengui ni vot, ni mot.
Estalvi energètic i reciclatge a la cuina (II)
Avui: Bosses de Plàstic. Seguint amb el fil de l'article de dia 29 d'agost; els recursos naturals dels nostre planeta no són il·limitats, s'estan acabant i és clar, i no vull posar-me dramàtic; que en un futur no massa llunyà les coses no seran com són ara.
Supositoris explosius, noves tecnologies i Premi Nobel de La Pau
Un d'infant va conèixer diferents formes de supositoris. N'hi havia uns, els de glicerina, per si hi havia algun tipus d'estancament en els budells i vèncer l'estranyament i poder fer la funció excretora correctament. L'altre que record, la seva marca era "Edusan", que habitualment s'emprava com antipirètic, quasi sempre en casos de constipats o grips, quan la febre era molt alta.
Novells, nets i purs. Estrènyer-se la corretja. El full parroquial
El PP illenc ha renovat la seva direcció més per necessitat -pens jo- que per delit. Els "peperos" estaven obligats a canviar els mobles, la majoria corcats i la resta amb risc de contagi. Pocs en quedaven ja, que no els haguessin duit a la barra o no fossin investigats per la fiscalia anticorrupció.