S'incrementen les queixes pel deficient servei del bus de línea
La regidoria de Relacions Ciutadanes rep de cada dia un major nombre de queixes pel deficient servei que l'empresa Dar Bus ofereix als usuaris de la línia d'autocar entre Sóller i Palma pel Túnel, segons ha explicat el regidor Guillem Bernat. Segons pareix, de forma pràcticament diària hi ha usuaris que volen agafar aquest bus a la Plaça d'Amèrica i es veuen obligats a quedar a terra doncs quan arriba va quasi ple i no pot acollir més gent. Bernat ha anunciat que demanarà responsabilitats per tal que aquests fets no es tornin a repetir, i també al Govern per tal que també prengui mesures amb l'empresa, tot i ser conscient que es tracta d'un servei privat molt utilitzat. Per altre banda, una empresa britànica, Arribva Ltd, ha adquirit tres empreses d'autocars de les nostres illes. Entre aquestes empreses figura precisamente Dar Bus, la Bus Nord, que fa el servei entre Sóller i Palma per Deià, i Autocars Mallorca. La compra s'ha fet per 10 milions d'euros (més de 1.600 milions de pessetes).
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).