Els professors de la comarca, contra la política lingüística del Govern
Els professors de l'Institut i els claustres de tots els centres emeten un comunicat conjunt contra les mesures anunciades
Els professors de tots els centres educatius de la comarca de Sóller, Deià, Fornalutx i Bunyola, han emès un manifest conjunt en el qual manifesten la seva preocupació per les mesures que en matèria lingüística han anunciat recentment als càrrecs del Govern Balear. Els professors consideren que aquestes mesures no fan altra cosa que «fomentar la divisió» entre les comunitats lingüístiques que tradicionalment han conviscut amb respecte a les illes.
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).