Setmanari d'informació local - 139 anys

Colom: “L'escola de música és privilegiada front altres col·lectius"

Recorda que encara tendrà una gran aportació municipal

El batle de Sóller, Josep Ll. Colom, no accepta que els representants de l'AMPA de l'escola de música el tractin de «mentider» en relació a les negociacions per reduir les despeses del centre i la posterior aprovació de les tarifes per plenari. Colom assegura que «tots els compromisos adquirits seran tractats i resolts en el si del consorci tal i com van acordar». Per Colom «és impensable que puguem dur a ple determinades propostes -com la supressió d'un auxiliar administratiu- dins un expedient de revisió de taxes i nega haver dit que ho faria, tal i com sosté l'AMPA.

El batle assegura que «allò que vaig dir i que mantenc és que qualsevol canvi en l'estructura o en els estatuts del consorci ha de passar per Ple, però això no té res a veure ni amb l'aprovació de les noves taxes ni amb l'aplicació de les mesures d'estalvi pactades les qual es duran a terme quan el consorci ho aprovi». Josep Ll. Colom va aprofitar per remarcar que «encara amb la revisió de taxes l'aportació municipal a l'escola de música serà molt important, de més d'un 50%» i destacà el fet que «l'entitat és una privilegiada davant altres entitats esportives i culturals que degut a la situació econòmica han vist reduïda l'aportació municipal en la seva totalitat o quasi». Assegurà també que «a l'ajuntament de Sóller, després de pagar les nòmines, el primer pagament que s'atén és el corresponent a l'escola de música ja que es tracta d'un col·lectiu que per a nosaltres té gran importància cultural i social i el tenim en gran consideració».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per amourafe-online, fa mes de 14 anys
Aprendi mucho
Per TONIET, fa mes de 14 anys
Sr.Batle, dimiteixi, no ha fet res per l'esport que és la seva àrea de gestió durant quasi 4 anys, la piscina i pavelló el seu fracàs, ara vol carregar-se l'escola de música, però això sí, és ben bó per cobrar cada mes.
On és la seva gestió? a una empresa privada estaria al carrer, no ho dubti, vosté i un bon grapat dels seus regidors
Per anonimo, fa mes de 14 anys
guarda de ladrones
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente