L'empresa mallorquina Matías Arrom Bibiloni S. L. (MAB) serà la que durà a terme les obres de prolongació del carrer de Sant Jaume després d'haver determinat la mesa de contractació de l'Ajuntament que ha presentat l'oferta més avantatjosa i obtingut la puntuació més elevada tant en el judici de valor com en l'oferta econòmica.
Les obres se li adjudicaran doncs per un import de 530.000 euros, 100.00 euros exactes per davall de l'import base de la licitació.
Va ser per aquest motiu que els tècnics van considerar inicialment l'oferta com desproporcionada (temerària) requerint l'empresa per a que justificàs degudament el baix preu.
Aquesta setmana, reunida la mesa, l'enginyer municipal va explicar que l'empresa Matías Arrom Bibiloni S.L. «va presentar la documentació justificativa de l'oferta econòmica presentada prèviament».
En la classificació final del concurs MAB ha obtingut un total de 88,67 punts i per tant una vegada hagi dipositat la garantia definitiva se li adjudicarà l'obra.
L'actuació de l'esperat projecte viari començarà el mes de setembre atès que l'Ajuntament ha de justificar ja dins aquest mes les primeres despeses davant el Consell de Mallorca per poder cobrar la primera part de la subvenció bianual.