En resposta al comunicat d’ARCA el regidor de Medi Ambient assegura que l’Ajuntament «convidarà l’Associació per a la Revitalització de Centres Antics (ARCA) perquè conegui el pla d’arbrat amb el ja compta l’equip de govern per anar substituint els elements vegetals vells del cementiri municipal que podrien caure o que causen danys a les sepultures o al paviment de pedra».
Puig va voler sortir al pas de la nota emesa per ARCA en la qual reclamava a l’Ajuntament un pla d’acció per preservar el patrimoni botànic i el valor patrimonial dels arbres centenaris de Son Sang.
Segons Puig, l’Ajuntament «compta amb aquest pla des del passat mes de febrer i si ARCA s’hagués interessat es ho haguéssim explicat», assegura el regidor, afegint que «en total hi ha 12 grans arbres afectats, però l’actuació de la passada setmana , en la qual es van talar tres exemplars, es va prendre després de la caiguda d’un d’ells per tal que per a la festivitat de Tots Sants no hi hagi cap perill imminent per als usuaris». La resta d’intervencions s’encarregaran a una empresa especialitzada, afirmà.
Puig replica a ARCA i l'informa que la vila té Pla d'arbrat funerari
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de elsoller.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» elsoller.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).